Dinsdag 14 januari: dag 44 - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Esther Dooren - WaarBenJij.nu Dinsdag 14 januari: dag 44 - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Esther Dooren - WaarBenJij.nu

Dinsdag 14 januari: dag 44

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

15 Januari 2014 | Indonesië, Ubud

Vanmorgen kwam, in de stromende regen, mijn massage ibu om mij een 2 uur durende massage, scrubbeurt en chakra -"ding" te geven. Als ik een poesje was geweest, had ik gespind....heerlijk! Alleen het bed lag daarna vol met kokos-scrub, maar dat heeft de pret niet mogen drukken. Ik was helemaal zacht en voelde me herboren!
Ik had met jean-marie (niet jean-pierre, ik heb iets, eerder niets, met namen. Het ligt niet aan de persoon, het ligt aan mij! Ik kan ze gewoon niet onthouden. Soms is dat best lastig!) afgesproken om bij hem te gaan zwemmen. Omdat het zo regende zijn we maar gaan terrassen, ook niet verkeerd, lekker een beetje mensen kijken.. Uiteindelijk werd het benauwd en zijn we toch maar gaan zwemmen.
Na t zwemmen het centrum ingelopen en voor 7,- gegeten. We zaten aan een lange tafel en toen kwam een italiaans stel bij ons zitten. Zo leuk! Ze hadden een sieradenwinkeltje op Ibiza en waren in Bali om te kijken of ze sieraden konden inkopen. Bali was een stuk duurder dan India, waar ze normaal hun handel kochten. Toen kwamen er nog 2 duitse meisjes bij zitten. Zij hadden een world-around ticket. Net van school en al 9 maanden onderweg! Hoe geweldig is dat? Dat is zo leuk hier; je komt bijna ieder land tegen, en bijna iedereen is maanden onderweg. Hoe doen ze het toch en waar doen ze het van? Iedereen vind het ook een geweldige ervaring. Daar ben ik ook van overtuigd. Vooral wanneer je alleen bent, het is zo goed voor je zelfvertrouwen. Je bent op jezelf aangewezen, je maakt je eigen beslissing. Je onderneemt iets, of niet! Ook dat is lekker, je moet niets. De keus ligt alleen bij jou. Tuurlijk is het in het begin eng en moet je je draai vinden, maar als je die draai eenmaal hebt gevonden, maakt het allemaal niets meer uit, alles is goed!
...en daar draait het uiteindelijk om, don't worry, be happy....

  • 15 Januari 2014 - 17:25

    Ad Jereskes :

    Ha Esther,

    De afgelaope waeke genaote van dien verslage. Doe bus een roeping mis gelaope geluif ich.
    Schitterende ervaring mot det zeen, wo se de res van dien laeve nog veul vreugde en voldoening oet kins haole.
    Geniet nog aeve en kom gezondj teruuk.

    Ad en Marleen
    .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 03 Okt. 2013
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 39448

Voorgaande reizen:

28 November 2013 - 01 Februari 2014

Mijn eerste reis, op naar Bali

01 Februari 2014 - 01 Februari 2014

Ook nog een dag naar Noord-Korea

Landen bezocht: