Zaterdag 18 januari: dag 48 - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Esther Dooren - WaarBenJij.nu Zaterdag 18 januari: dag 48 - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Esther Dooren - WaarBenJij.nu

Zaterdag 18 januari: dag 48

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

18 Januari 2014 | Indonesië, Ubud

Gisteravond zijn we gaan eten bij zo'n tentje waar je aan de weg denkt van la-la, maar zogauw je iets verder door naar binnen loopt, zoiets hebt van WAUW! Vijverpartijtjes, afgeschermde tafeltjes, bloeiende struiken en dat alles onder de sterrenhemel. Wij gingen gezellig aan zo'n lage tafel zitten....pijn in de rug, pijn in de billen,slapende benen en tintelende tenen. Met je gezicht hang je bijna in het eten, maar het zag er zo leuk uit. Zelfs de wc was een plaatje, bloemenblaadjes in een grote bak. Je ging alleen al voor je plezier een plasje doen.
Na het eten hadden we afgesproken met Casey in een cafè. Hij kwam met een Amerikaanse en 2 Duitse vrijwilligers. Er speelde een leuke band. Veel gekletst en gelachen. Na 00:00 uur rolde we naar huis. Een mooie afsluiting voor Yvonne's eerste dag.
Vandaag zijn we naar Monkey forrest geweest. Opeens rende er een aap voorbij met een beurs in zijn handen, een hele groep gillende meiden erachter aan. Later hoorde we dat ze haar beurs toch terug had. Er lopen bewakers rond met nootjes en een katapult.
Hier hebben we ons wel een paar uur geamuseerd, het blijft leuk; aapjes kijken....
Na de middag iets gaan eten aan de rand van een rijstveld. Het is net niet echt, zo ongelooflijk groen!!
Zelfs midden in de stad liggen van zo'n rijstvelden.
Daarna nog even terug naar het animalhulp winkeltje (zie BAWA bij mijn likes op facebook) (Er kunnen nu 4 honden gesteriliseerd worden)
Een slenterrondje door de stad, het was eigenlijk veulste warm, en hop, door naar het zwembad.
Vanavond hebben we, op het dakterras, heerlijk Italiaans gegeten.
Nu zitten we op ons eigen terrasje te genieten van de aangename temperatuur, de krekel en gekko geluiden, heerlijk relaxed.
Morgen op weg naar Lovina. Ik ben er ook nog niet geweest, dus het is wel leuk om dit samen te ontdekken!

• 18 Januari 2014 - 20:50

Bep Berbers:

Ha es,
    wat een verhaal..die apen,heerlijk.
    ben benieuwd of je hier nog kunt wennen.
    ik wacht op meer verhalen en voor jullie beide een goede tijd.kus bep