woensdag 29 januari dag 59 - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Esther Dooren - WaarBenJij.nu woensdag 29 januari dag 59 - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Esther Dooren - WaarBenJij.nu

woensdag 29 januari dag 59

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

30 Januari 2014 | Indonesië, Ubud

Vanmorgen naar Sari Hati geweest. Het voelde als thuiskomen.... Ik was blij om iedereen weer te zien en iedereen was blij om mij weer te zien. Automatisch ga je bij de vh-tjes zitten om te helpen waar je kan. Ze waren met art-class de kolommen van de steunbalken aan het verven. Het werd een fleurig geheel. Binnen de kortste keren zat ik ook onder de verf, maar wat maakt het uit!! Yvonne heeft gelukkig wat foto's gemaakt.
Met tranen in mijn ogen nam ik (alweer) afscheid. Ik moest zeker terugkomen en zo snel mogelijk!!
Daarna lekker een springroll gaan eten bij Nomad (wat zal ik het missen) en de laatste souvenirtjes gekocht. Onderweg naar huis moest Yvonne natuurlijk nog verse kokosnoot drinken (in gedachte was hij lekkerder, haha)
Nu liggen we nog te genieten van de laatste zon bij het zwembad.
Vanavond gaan we op kosten van Yvonnes ouders uit eten, we zullen eens flink uitpakken en ze op kosten jagen, haha (zal niet meer dat 17,- zijn) Daarna hebben we met Sari en Renate afgesproken voor "een laatste" biertje. En dan zit onze laatste avond in Bali erop.
Morgen maken we er ook nog een leuke dag van want we hoeven pas rond 20:30 naar het vliegveld te vertrekken....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 03 Okt. 2013
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 39446

Voorgaande reizen:

28 November 2013 - 01 Februari 2014

Mijn eerste reis, op naar Bali

01 Februari 2014 - 01 Februari 2014

Ook nog een dag naar Noord-Korea

Landen bezocht: