Donderdag 30 jani: dag 60. mijn laatste voor deze - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Esther Dooren - WaarBenJij.nu Donderdag 30 jani: dag 60. mijn laatste voor deze - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Esther Dooren - WaarBenJij.nu

Donderdag 30 jani: dag 60. mijn laatste voor deze

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

30 Januari 2014 | Indonesië, Ubud

Onze laatste dag goed besteed. We zijn vanmorgen naar Tanah Lot geweest. Ook leuk, vooral als je alle toeristen wegdenkt....
Nog lekker aan het zwembad gelegen met Lenny de Canadees, een vastelaovend vierende Londenaar (had in Maastricht gewoond en kon bij mij niet meer kapot, hij kende zelfs het "mooswief") 2 Zweedse bikerjongens en nog 2 Aussies, vreselijk gelachen (alweer) Yvonne en ik hebben een leuke vakantie gehad. Bij deze Yvonne; bedankt!!!
Dan wil ik jullie ook allemaal bedanken voor jullie tijd, interesse en alle reacties. Ik vond/vind het geweldig dat jullie allemaal zo meeleefden....

  • 30 Januari 2014 - 22:50

    Iris:

    Gooj reis truuk nao ut Remunjse.......

  • 30 Januari 2014 - 22:59

    Manon:

    Ha lief Esje. Wat heb ik genoten van al je verhalen. Heerlijk! Misschien kun je als je thuis bent gewoon verder schrijven wat je hier in je dagelijkse leven allemaal meemaakt... En dan zit de geweldige vakantie van 2 maanden er alweer op. Het is omgevlogen... Ik ben supertrots op je! Tot gauw!!! Dikke kus xxx

  • 30 Januari 2014 - 23:11

    Danny:

    Lieve Esther, het zal raar zijn om weer weg te gaan en de kindjes en de lieve mensen achter te laten. Maar hier wachten ook weer dierbaren op je, dus kom gauw terug, en neem het rugzakje met dierbare herinneringen en belevenissen met je mee. Fijn om je dadelijk weer te zien. Ik wens jullie beide een goede reis terug naar huis. Tot gauw!

  • 30 Januari 2014 - 23:57

    BEP BERBERS:

    hA ES;DANK VOOR AL JE VERHALEN..HET GA JE GOED..TOT HEE;GAUW..KNUFFEL EN KUS BEP GOEDE REIS SAMEN EN LACH MAAR DOOR..KUS BEP

  • 31 Januari 2014 - 10:36

    Nel Heijnen:

    Ha, ES, Jaomer det de correspondentie is aafgeloupe ! 't Waar leuk om dien sjtrapatze mit te make.

    KOM GOOD THOES ! Sjlaop in de JET, dan bös-se fit veur de verhaole in Remunj; det zal-se neudig
    höbbe ! Nel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 03 Okt. 2013
Verslag gelezen: 419
Totaal aantal bezoekers 39441

Voorgaande reizen:

28 November 2013 - 01 Februari 2014

Mijn eerste reis, op naar Bali

01 Februari 2014 - 01 Februari 2014

Ook nog een dag naar Noord-Korea

Landen bezocht: