Maandag 20 januari: dag 50 - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Esther Dooren - WaarBenJij.nu Maandag 20 januari: dag 50 - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Esther Dooren - WaarBenJij.nu

Maandag 20 januari: dag 50

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

20 Januari 2014 | Indonesië, Ubud

Gisteravond een pechavond, regen, donker en een stenen opstapje waar ik met mijn teen keihard tegenaan botste. Gvd... Knalblauw en 2 keer zo dik. Daardoor vannacht weinig geslapen, dus ik zat met zonsopkomst al op een bankje bij de zee. Toen het personeel er was koffie besteld en ik zat lekker, ereader en sigaretje erbij. De zee was (is) ontzettend wild. Het lijkt hier potdomme Scheveningen wel en geen mooi tropisch eiland!!
Anyway....
Eerst kwam 1 verkoopster, gezellig gekletst nu is het voor hun een hele slechte periode met bijna geen toeristen. En dan ben ik makkelijk over te halen, ik vind het zo zielig. Dus toen ik 2 blousjes en 2 armbandjes rijker was, kwamen verkoopster 2 en 3. Nu ben ik ook nog de eigenaar van een sarong en een houten dolfijntje.... Toen verkoopster 4 kwam heb ik gezegd dat ze echt te laat was omdat die andere 3 al mijn geld hadden afgetroggeld. Ze moesten er wel mee lachen.
Voor de rest van de dag hebben we het rustig aan gedaan, uren over ons ontbijt en Lovina ingeslenterd. Omdat het bewolkt is en flink waait hebben we niet het idee van wauw het is hier fantastisch. We gaan morgen waarschijnlijk nog wat dingetjes bekijken en dan toch maar weer verder.
Ons hotel is ook een beetje gedateerd en toen Yvonne gisteravond op de wc zat, kwamen er kakkerlakken uit het doucheputje. Koelbloedig als ze is heeft ze ze gelijk kapot gemept en een natte handoek over het doucheputje gelegd. Ik ben trots op haar, haha!!

  • 20 Januari 2014 - 12:55

    Cynthia:

    Oei, wat een pech! Hopelijk komt het goed met je teen! Ja, als het slecht weer is word je niet blij, waar je ook bent! Ik moet eerlijk zeggen dat ik Lovina ook niet echt een succes vond, het enige waar ik echt blij van werd was de tocht naar de dolfijnen, voor de rest vond ik het een beetje depri! Waar gaan jullie verder nog naar toe? Ga je Gili Trawangan nog proberen of blijf je op Bali? Ahmed is ook de moeite waard om naar toe te gaan en ook Candi Dasa, beiden aan de oostkust. Jij vond :Legian niet leuk, ik ben nog steeds heel gelukkig als ik naar Seminyak mag maar dat is zo persoonlijk! Waar je ook naar toe gaat, jullie zullen zeker genieten en plezier hebben!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 03 Okt. 2013
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 39455

Voorgaande reizen:

28 November 2013 - 01 Februari 2014

Mijn eerste reis, op naar Bali

01 Februari 2014 - 01 Februari 2014

Ook nog een dag naar Noord-Korea

Landen bezocht: